Как да мотивираш клиентите си да се върнат отново

Ако имаш клиенти, които си тръгват след процедура и повече не се връщат, въпреки, че не си забелязала да са недоволни от услугата ти, виж това видео.

Историите, които разказвам в него ще ти дадат една нова гледна точка в обслужването на клиенти, за която може би има нужда да помислиш и ти. 

В Академия ЛЕГЕНДА козметиците се обучават как да създават психологически връзки с клиентите си и да ги превръщат в дългогодишни лоялни потребители на своите услуги. 

Информация за АКАДЕМИЯ ЛЕГЕНДА можеш да видиш тук >>

Вход в съществуващ профил

Сподели с колега:

Здравей!

  • Ако имаш несигурност в работата си с клиенти…
  • Ако искаш да израстваш професионално…
  • Ако търсиш обучение, което да те развива и надгражда…

АКАДЕМИЯ ЛЕГЕНДА е за теб!