Справяне с нетърпеливи клиенти: Ефективни стратегии за козметици

Да работиш за себе си или да организираш козметичен салон е свързано с редица предизвикателства за които козметиците не са предупредени в началото на своята кариера. 

Днес ще отворя темата за една специфична категория клиенти с които козметиците се срещат през последните няколко години.

Това са клиентите, които очакват мигновени резултати от процедурите. 

Сещате ли се за кои клиенти говоря? 

Случвало ли ви се е да дойде клиентка, която си е записала час за определена процедура, абсолютно убедена, че иска да си направи точно нея, наясно е какъв резултат дава, проучила е ефектите и е направила избора си. 

Струва ми се, че такава категория клиенти все по-често се среща в козметичните салони, които предлагат модерни, апаратни процедури. 

Трудните моменти с тези клиенти настъпват когато след направената процедура се окаже, че не са получили резултата, който са очаквали.

Ако имаш такива трудни моменти с твоите клиенти!

Ако търсиш решение !

Ако си готова да осъзнаваш нови възможности за теб и твоя салон! 

Ако си една от нас, влез със своя професионален профил за да видиш пълното видео и да прочетеш цялата статия. Вход в профил >>

Вход в съществуващ профил

Сподели с колега:

Здравей!

  • Ако имаш несигурност в работата си с клиенти…
  • Ако искаш да израстваш професионално…
  • Ако търсиш обучение, което да те развива и надгражда…

АКАДЕМИЯ ЛЕГЕНДА е за теб!